قرارگاه میثم

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 265 | نویسنده : |

خرید کیف پول لجر (Ledger) اگر از قدیمی های بازار رمز ارزها هستید، بدون شک نام ولت لجر به گوشتان خورده است. کیف پول لجر (Ledger) یکی از قدیمی ترین ولت های سخت افزاری معتبر است که در سال 2014 توسط یک شرکت فرانسوی به دنیای ارزهای دیجیتال معرفی شد. این کیف پول سرد به دلیل امنیت قابل قبول و قابلیت های کاربردی که داشت توانست خیلی زود نظر تریدرهای زیادی را به خود جلب کند.

در حال حاضر قیمت کیف پول لجر نانو ایکس در وب سایت رسمی Ledger، 149 دلار و قیت کیف پول لجر نانو اس معادل 59 دلار است. با توجه به اینکه امکان خرید مستقیم کیف پول لجر از کمپانی سازنده برای ایرانیان داخل کشور وجود ندارد، کاربران ایرانی نمی توانند انواع کیف پول سخت افزاری لجر را به همان قیمتی که در وب سایت اصلی کمپانی Ledger درج شده است، خریداری کنند.

کیف پول لجر رمزیتال یک کیف پول سخت افزاری ارزهای دیجیتال است که توسط کمپانی Ledger در فرانسه ساخته شده است. این کیف پول کلیدهای خصوصی شما را بر روی یک تراشه امن به صورت آفلاین نگه داری می کند. ولت سرد لجر ظاهری شبیه به یک فلش دارد و از درایوهای USB برای مدیریت رمز ارزها استفاده می کند. این ویژگی نفوذ هکرها و بدافزارها را به حداقل می رساند.

کیف پول نانو https://ramzital.com/ledger-products ایکس یک کیف پول سخت افزاری قیمت بالا است که قابلیت های متعدد زیاد و سطح امنیت بالایی دارد. این کیف پول مانند سایر محصولات کمپانی لجر نظیر لجر نانو اس، با استقبال زیاد سرمایه گذاران روبرو شد. امنیت بالای ولت سرد لجر ایکس و توانایی آن در دریافت و ارسال بیش از 1300 دارایی و توکن رمزنگاری شده باعث محبوبیت زیاد آن شده است.


می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 11 خرداد 1402 -1:35 نظرات()
بازدید : 313 | نویسنده : |

نرم افزار مدیریت پروژه بهتایم، ارائه خدمت جدیدی از شرکت بهساد با بیش از ۲۱ سال‌ سابقه است. بهساد دارای سالیان متمادی تجربه در زمینه تولید نرم‌افزارهای مدیریت پروژه در سازمان‌ها و سطوح مختلف است. این موضوع باعث شده است که علاوه بر تسلط بر دانش تئوریک مدیریت پروژه، از لحاظ عملیاتی و تجربی نیز یکی از مجهزترین تیم‌های توسعه نرم‌افزارهای این حوزه محسوب شویم.

بهساد نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین با سالیان متمادی تجربه در زمینه تولید نرم‌افزارهای مدیریت پروژه در سازمان‌ها و سطوح مختلف با ارائه بهتایم قصد دارد این تجربه را در راستای یاری رساندن به افراد و سازمان‌هایی که به دنبال بهبود بهره‌وری هستند، به کار گیرد.

نرم افزار کنترل پروژه بهتایم، ارائه خدمت جدیدی از شرکت بهساد با بیش از ۱۸ سال‌ سابقه است. بهساد دارای سالیان متمادی تجربه در زمینه تولید نرم‌افزارهای مدیریت پروژه در سازمان‌ها و سطوح مختلف است. این موضوع باعث شده است که علاوه بر تسلط بر دانش تئوریک مدیریت پروژه، از لحاظ عملیاتی و تجربی نیز یکی از مجهزترین تیم‌های توسعه نرم‌افزارهای این حوزه محسوب شویم.

گانت چارت (Gantt Chart) که معمولاً در مدیریت پروژه مورد استفاده قرار می‌گیرد، یکی از محبوب‌ترین و موثرترین روش‌های نمایش فعالیت‌ها (وظایف یا رویدادها) در طول زمان است. در سمت چپِ نمودار، لیستی از فعالیت‌ها و در قسمت بالا مقیاس زمانی مناسبی قرار می‌گیرد. هر فعالیت با یک نوار نشان داده می‌شود. موقعیت و طولِ نوار تاریخ شروع، مدت زمان و تاریخ پایان فعالیت را منعکس می‌کند.

نرم افزار گانت چارت آنلاین نرم افزارهای گانت چارت نسخه دسکتاپ مناسب مدیرانی هستند که دوست دارند به صورت جداگانه و بدون به اشتراک‌گذاری برنامه و زمانبندی، پروژه را برنامه‌ریزی کنند. اما نرم افزارهای گانت چارت آنلاین موجب سهولت در اشتراک‌گذاری می‌شوند و از برنامه‌ریزی مشترک پروژه پشتیبانی می‌کنند.

با ظهور این نرم افزارها، مدیران پروژه دریافتند که می‌توانند با نرم افزارهای گانت چارت راحت‌تر نمودارهای گانت خود را ایجاد و بروزرسانی کنند. در ابتدا بسیاری از مدیران پروژه از برنامه‌های دسکتاپ استفاده می‌کردند و بسیاری هنوز هم این کار را می‌کنند. اما امروزه نرم افزارهای گانت چارت آنلاین ایجاد شده‌اند.

بهترین نرم افزار مدیریت پروژه فارسی – بهتایم بهتایم نرم افزار مدیریت پروژه آنلاین فارسی است که برای مدیریت پروژه مجهز به امکانات متعددی است. در بهتایم می‌توانید پروژه‌ها، فعالیت‌ها و اعضای تیم را تعریف کنید، فعالیت‌ها را به اعضای تیم اختصاص دهید

دانلود نرم افزار مدیریت پروژه به شما امکان می‌دهد هر تعداد که در نظر دارید کاربر، پروژه و وظیفه تعریف کنید. این امکان را دارید که به کاربران دسترسی‌های متفاوتی بدهید. (‌‎با تعریف گروه کاربری در منوی Group) سپس، می‌توانید کاربران مناسب را به پروژه‌ها / وظایف اختصاص دهید و به اعضای تیم خود اجازه دهید زمان صرف شده بر روی وظایف خود را پیگیری کنند.

 


می پسندم نمی پسندم

چهار شنبه 3 خرداد 1402 -1:6 نظرات()
بازدید : 298 | نویسنده : |

پارتیشن شیشه ای با توجه به نوع فریم، شیشه و یراق آلات در انواع مختلف تولید و قیمت گذاری می شود که در این صفحه از وبسایت نوین پارتیشن به توضیحات کامل در خصوص پارتیشن شیشه ای و قیمت آن پرداخته ایم. قیمت پارتیشن شیشه ای درج شده در سایت به روز بوده و شامل کلیه هزینه ها ( هزینه متریال ، یراق ، حمل و نصب ) می باشد.

پارتیشن شیشه ای تک جداره بیشتر مناسب دفاتر کار مدرن و نیمه مدرن می باشد و اگر سبک دکوراسیون شما بصورت کلاسیک هست ، ممکن است گزینه مناسبی نباشد. برای دفاتر کار با دکوراسیون کلاسیک پارتیشن های چوبی و ام دی اف گزینه های مناسبتری هستند. همچنین درصورت انتخاب پارتیشن ام دی اف برای سبک مدرن ، می بایست از رنگ های مناسب با دکوراسیون مدرن برای ام دی اف استفاده شود. ام دی اف های شرکت تیسان ، و پاک چوب و پدیده با فینیشینگ استون ، گزینه های بسیار مناسبی برای سبک مدرن می باشد که در طیف رنگ گسترده موجود می باشد.

رنگ فریم پارتیشن شیشه ای فریم های تولید شده توسط نوین پارتیشن در سه رنگ مشکی ، سفید و رنگ آلومینیوم موجود می باشد. انتخاب رنگ فریم بستگی به سلیقه مشتریان عزیز دارد ، اما از نظر اصول طراحی دکوراسیون ، بهتر است رنگ فریم ، مخالف رنگ محیط انتخاب شود. در صورتیکه سقف و دیواره ها و یا کف محل ، رنگ تیره باشد برای فریم رنگ روشن و در صورتیکه سقف و دیواره ها و کف رنگ روشن باشد ، بهتر است برای فریم رنگ مشکی انتخاب گردد. هم رنگ بودن فریم با رنگ محیط ، جذابیت پارتیشن را کم می کند.

تقریبا در تمامی پارتیشن های شیشه ای موجود در بازار ایران از شیشه سکوریت استفاده می شود. در پارتیشن فریم لس از شیشه سکوریت 10 میل و در پارتیشن های دوجداره آلومینیوم و شیشه از شیشه سکوریت 6 میل استفاده می شود. سکوریت کردن فرآیندی است که مقاومت شیشه را 6 الی 8 برابر بیشتر می کند و درصورت شکستن به تکه های کوچک ایمن تبدیل می بشود. بعد از سکوریت شدن شیشه هیچ تغییری روی شیشه نمی توان ایجاد کرد.


می پسندم نمی پسندم

جمعه 29 ارديبهشت 1402 -1:35 نظرات()
بازدید : 317 | نویسنده : |

باطری اصلی و تقویت شده آیفون iPhone 12 Pro Max – نکسل(Neckcell)

باتری آیفون 12 پرو مکس همانند بسیاری از باتری های امروزی جدانشدنی بوده و تعویض آن نسبت به باتری های جداشدنی سخت تر است.

به دلیل جدانشدنی بودن، امکان استفاده از باتری زاپاس در شرایط ویژه در این گوشی وجود نداشته و می توانید از پاوربانک استفاده کنید.

در ساخت و طراحیی باتری iPhone 12 Pro Max از فناوری لیتیومی استفاده شده و از این نظر نیز تفاوتی با سایر باتری های موبایل ندارد.

باتری های آیفون بطور معمول از جنس لیتیوم یونی هستند و باتری این گوشی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از این رو طول عمر بالاتری دارد.

سرعت شارژ باتری آیفون 12 پرو مکس

شارژر ویژه فست شارژ در نظر گرفته شده برای گوشی آیفون 12 پرو مکس کیفیت بالایی داشته و توان آن نیز بطور دقیق 20 وات عنوان شده است.

این شارژر در تست های انجام شده، باتری را طی 30 دقیقه تا 55 درصد و پس از یک ساعت و 32 دقیقه بطور کامل شارژ کرد که نشانگر کیفیت بالای آن است.

علاوه بر قابلیت فست شارژ، قابلیت شارژ وایرلس نیز برای باتری iPhone 12 Pro Max در نظر گرفته که توان 15 واتی داشته و طی 3 ساعت باتری را شارژ می کند.

 

ظرفیت باتری iPhone 12 Pro Max

باتری آیفون 12 پرو مکس ظرفیت 3687 میلی آمپر ساعتی داشته که در سطح این گوشی و با توجه به میزان مصرف سخت افزاری آن مناسب است.

باتری آیفون 12 پرو دیگر نماینده این نسل از باتری های آیفون بوده که ظرفیت 2815 میلی آمپر ساعتی داشته و به میزان کمتری شارژ نگه می دارد.

در تصویر زیر نیز تعدادی از باتری های این برند در بازه ظرفیتی نزدیک به باتری آیفون 12 پرو مکس را مشاهده می کنید که از نظر کیفی نیز به هم نزدیک هستند:

 

باتری اصلی آیفون 12 پرو مکس

 

دوام باتری آیفون 12 پرو مکس

باتری آیفون 12 پرو مکس در تست ویژه مکالمه در بستر 3G توانست تا 20 ساعت و 54 دقیقه دوام آورد که در سطح این گوشی رقم مناسبی محسوب می شود.

در ادامه تست های صورت گرفته این باتری هنگام وبگردی تا 14 ساعت و 13 دقیقه شارژ نگه داشت که با توجه به ظرفیت آن، عملکرد قابل قبولی است.

باتری iPhone 12 Pro Max هنگام مشاهده فیلم و ویدیو نیز تا 15 ساعت و 17 دقیقه استقامت از خود نشان داد که نشانگر کیفیت بالای آن است.

 

باتری آیفون 12 pro max

 

براساس نتایج به دست آمده از تست های صورت گرفته، میزان استقامت باتری آیفون 12 پرو مکس بطور کلی تا 95 ساعت ارزیابی شد.

یعنی اگر روزانه یک ساعت هر یک از 3 فعالیت اشاره شده را انجام دهید، باتری این گوشی تا 95 ساعت دوام خواهد آورد که آمار مناسبی محسوب می شود.

در صورت تمایل میتوانید اقدام به خرید شارژر اورجینال آیفون 12 پرو مکس و شارژر اصلی iPhone نمایید که در فروشگاه فونی شاپ با بالاترین کیفیت موجود می باشد.

https://fonishop.com/product/iphone-12-pro-max/

 


می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 24 ارديبهشت 1402 -22:21 نظرات()
بازدید : 318 | نویسنده : |

این جزیره در سال 1763 میلادی و در پی شکست فرانسه در جنگ های 7 ساله اروپایی به انگلستان واگذار شد ولی زبان آن فرانسوی کریول ماند. انگلستان این کشور را تا نوامبر سال 1978 که این کشور به استقلال رسید در اختیار داشت با این حال زبان انگلیسی تبدیل به یکی دیگر از زبان های این کشور شد. زبان دومینیکا شعار ملی کشور دومینیکا ” بعد از خدا، سرزمین” می باشد که نشان دهنده عرق و میهن پرستی این مردم و البته پایبندی به اعتقادات دینی می باشد. این شعار به زبان کریول یا کویوو Kweyo می باشد. دو زبان این کشور یعنی کریول ( که نشات گرفته از فرانسوی بوده) و انگلیسی که توسط حاکمان جدید جزیره بعد از فرانسوی ها به ارمغان آورده شده است توسط دو قشر اجتماعی مکالمه می شوند.

 زبان کریول فرانسوی بیشتر توسط بخش های روستایی و دهقانان و افراد مسن تر در این جزیره استفاده می شود و نسل های جدید تر و شهری از انگلیسی استفاده می کنند که موجب شده است که استفاده از زبان کریول رفته رفته کم رنگ تر شود. نسبت های نژادی در دومینیکا جمعیت غالب در دومینیکا سیاه پوستان آفریقایی تبار را شامل می شود.به همین سبب اخذ پاسپورت دومینیکا میتواند بسیار مفید باشد. مردمان کارائیب (یا کالیناگو Kalinago) نیز در منطقه کارائیب ها ( یا کالیناگو ها) ساکن هستند و به شغل های اجدادی شان یعنی سبد بافی (basket weaving) و قایق سازی (boat making) مشغول هستند و اغلب در سراسر جزیره به شکل مردمانی روستایی زندگی می کنند. سوری ها ، لبنانی ها و چینی ها برخی از بزرگترین کسب و کار ها را شهر روسو را در مالکیت دارند. فرهنگ و عادات غذایی در دومینیکا خاک آتشفشانی غنی و باران فراوان در دومینیکا موجب وفور نعمت در سبزیجات ، میوه ها، صیفی جات و سایر محصولات زراعی شده است.

این محصولات در بازار ها یا بوسیله دستفروشان در خیابان فروخته می شود. با این حال مردم روستایی به اندازه نیازشان مواد غذایی تولید می کنند. محوریت غذا در این کشور گرمسیری و کارائیبی موز و پلانتین ( نوع دیگری از موز که دارای شباهتی فوق العاده به موز است و ما ایرانی ها معمولا نمی توانیم فرق آن را با موز واقعی تشخیص بدهیم!). محور اصلی غذا در دومینیکا است. زراعت کاساوا ، پختن نان کاساوا (نام دیگر آن مانیوک است) و پختن فارینا (غذایی پخته شده از غلات و دانه های آجیلی به همراه عسل و شهد افرا) از کاساوا در روزگارانی از فعالیت های مهم این جزیره محسوب می شد ولی امروزه نان گندم در بسیاری از نانوایی های این کشور موجود است. خرچنگ های خشکی زی، شاه میگو های رودخانه ای، اوپاسوم ، انگوتی ( نوعی جونده ) و ماهی در این جزیره صید و طبخ می شوند. قورباغه کراپاد غذای ملی این جزیره می باشد. همچنین یکی از غذاهای کرویول نامی این جزیره نان میوه ای برشته به همراه ماهی نمک سود شده کاد، پیاز و فلفل سرخ شده در روغن می باشد.

اخذ پاسپورت دومینیکا و همچین زندگی در این کشورآسان است زیرا رستوران های و سوپرمارکت هایی با استایل غذایی آمریکایی به همراه فست فود ها که غذاهایی مانند مرغ سرخ شده کنتاکی را سرو می کنند وجود دارد. در این کشور ناهار اصلی ترین و بزرگترین وعده غذایی می باشد. معرفی دومینیکا اقتصاد کشور دومینیکا بر اساس آمار های سال های پیشین ، اقتصاد دومینیکا بر پایه کشاورزی و با محور میوه موز است که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم یک سوم کارگران را به خود اختصاص می دهد. سایر محصولات کشاورزی این کشور شامل ، قهوه ، نعناع هندی، آلوئه ورا ، گل، انگور و میوه های گرمسیری مانند انبه ، گوآوا و پاپایا می باشد.


می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 24 ارديبهشت 1402 -19:32 نظرات()
بازدید : 310 | نویسنده : |

 آبشار ویکتوریا یکی از آبشارهای دیدنی و بسیار جذاب در این منطقه محسوب می شود. این آبشار در پارک ملی این کشور قرار دارد. از سوی دیگر آبشار ویکتوریا از میان یک صخره وارد یک استخر وسیع می شود. دیدن چنین فضایی قطعاً برای همه افراد دل انگیز است. قیمت پرواز به دومینیکا بر اساس زمان سفر، فصل سفر، شهری که انتخاب می شود و سایر امکانات اعم از هتل و … ارزیابی می شود. گاه نیز طرح های تخفیف برای قیمت پاسپورت دومینیکا های لیپ در نظر گرفته می شود. بنابراین پاسپورت دومینیکا را آماده کنید و منتظر روزهای طلایی باشید که قرار است در پارک ملی مرون ترویس بگذرانید. این پارک از مکان های عجیب و خوف انگیز در دومینیکا محسوب می شود. پارک مرون به عنوان جواهر دومینیکا شناخته شده است.

 وقتی وارد پارک می شوید،ارکیده های وحشی و بسیار دل انگیزی را مشاهده خواهید کرد. جنگل های سرسبز در این منطقه کاملاً به چشم می خورند.پارکی بیش از ۱۷ هزار هکتار با چشمه های آب گرم و حوضچه هایی که قطعاً زیبایی آن را کامل کرده اند. اخذ پاسپورت دومینیکا در سه گام برای سفر بدون ویزا به دومینیکا و کشورهای اروپایی نیاز به اخذ پاسپورت دومینیکا دارید. بنابراین در ابتدا نیاز به درخواست پاسپورت دارید، سپس باید مدارک خود را تنظیم کنید و در نهایت موعد پرواز خود را مشخص کنید. قیمت سفر به دومینیکا در برخی از فصول سال گران است. مثلاً برای بازدید از دریاچه بویل که به عنوان دریاچه سبز خاکستری شناخته می شود، قطعاً زمان بسیار مهم است. قیمت پرواز به دومینیکا در فصول گرم سال به نسبت فصول سرد فرق می کند پس باید این موضوع را به دقت بررسی کنید و سپس برنامه سفر بچینید.


می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 24 ارديبهشت 1402 -17:42 نظرات()
بازدید : 294 | نویسنده : |

صنعت توریسم از دیگر صنایع مهم این کشور است که به دلیل آتشفشانی بودن طبیعت این جزیره و در نتیجه محدودیت در سواحل ، رشد این صنعت در این کشور در مقایسه با سایر کشورهای کارائیبی کند تر است. با این حال اکوتوریسم در این کشور که از صنایع روبه رشد و قابل سرمایه گذاری به خصوص برای مهاجران است. به دلیل وجود کوه های بلند و جذاب با مناظر جنگلی ، چشمه های آب گرم ، دریاچه ها و آبشار ها تبدیل به یکی از عالی رتبه ترین مقاصد توریستی شده است. همچنین صنایع تبدیلی این کشور در سالهای اخیر رونق گرفته است و صنایع صابون سازی ، روغن نارگیل، کفش و مبلمان سازی، رنگ سازی ، نوشیدنی رام و صنایع دستی از صنایع پویای دومینیکا می باشد. از دیگر بخش های اقتصاد این کشور که آن را تبدیل به قطب تامین سرمایه در جهان کرده است صنعت بانکداری این کشور است که با همکاری بانکهای بزرگ جهان در بخش های بانکداری خارجی و فرآیندهای پرداخت اقدام به فعالیت تحت وزارت دارائی این کشور می کند. دیگر بخش های عمده اقتصادی دومینیکا شامل جنگلداری و تجارت چوب ، ماهیگیری ، پرورش دام و معدن ( که عمدتا شامل سنگ آهک و خاک رس است) می باشد.

اگر به لیست قدرتمندترین پاسپورت‌های دنیا نگاهی بیندازید،نام کشورهایی نظیر امارات متحده عربی،سوئد،آلمان یا کره جنوبی را مشاهده خواهید کرد.با این حال نکته‌ای که شاید کمی عجیب باشد،قرار گرفتن پاسپورت دومینیکا در رده های بالای این لیست طولانی است. علی‌رغم ماهیت ناشناخته این کشور،جالب است بدانید اخذ پاسپورت دومینیکا توانسته جایگاه خوبی در این رتبه بندی داشته باشد.در حال حاضر پاسپورت امارات با ۱۸۰ امتیاز در صدر است و پاسپورت دومینیکا با ۱۳۲ امتیاز در جایگاه سی ‌ام قرار دارد.برای آگاهی بیشتر بد نیست بدانید پاسپورت ایران نیز با ۵۱ امتیاز در رده ۸۶ جای دارد.همین موضوع کافی است حس کنجکاوی ما پیرامون این کشور ناشناخته برانگیخته شود.


می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 24 ارديبهشت 1402 -17:8 نظرات()
بازدید : 293 | نویسنده : |

اطلاعاتی کلی در مورد معرفی دومینیکا تاریخ ، فرهنگ، اوضاع اجتماعی و اقتصادی کشور دومینیکا و جایگاه جهانی این کشور دومینیکا کشوری است که در حوزه دریای کارائیب واقع شده و آب و هوای غالب آن در طول سال گرم و مرطوب با آفتاب زیاد می باشد. فصل نسبتا سرد تر و خشک آن از اواسط دی ماه تا اواخر فروردین می باشد و فصل گرم تر و مرطوب و پر باران از اواخر خرداد ماه تا اواخر آبان ماه می باشد.به همین دلیل اخذ پاسپورت دومینیکاطرفداران زیادی دارد. مساحت دومینیکا 740 کیلومتر مربع بوده و پایتخت آن شهر روسو (Rosea) یا به زبان بومی ” ووزو” (Wozo) می باشد. زبان دومینیکا فرانسوی آنتیل کریول و انگلیسی است. واحد پولی این کشور و هفت کشور کارائیبی دیگر دلار کارائیب شرقی است که به طور اختصاری XCD  و در برخی موارد EC$  نوشته می شود و به 100 سنت تقسیم می شود. جمعیت این کشور حدود 72000 نفر می باشد. تاریخ دومینیکا این جزیره ابتدا توسط کریستف کلمب کشف شده و وجه تسمیه آن عبارت “Dies Dominica” به معنی روز متعلق به خدا می باشد و معنای دومینیکا ، “خدایی” یا ” متعلق به خدا ” میباشد چرا که او این جزیره را در روز یکشنبه یا روز خدا در نوامبر 1493 میلادی برای اولین بار دید. این جزیره در ابتدا توسط استعمارگران اسپانیایی مورد اسکان قرار گرفته که بعد از مدتی توسط بومیان جزایر اطراف به بیرون رانده شدند و سپس کمپانی های فرانسوی جزایر آمریکایی آن را جزو مجموعه آنتیل کوچک و خاک فرانسه قلمداد کردند ولی عملا تصرف فیزیکی در آن رخ نداد. در دهه 1660 اولین سکونت گاه های فرانسوی به منظور تامین چوب برای مستعمرات فرانسه در فضاهای جنگلی خالی شده از درختان ایجاد شد. آنها کشت نیشکر را به کمک برده های منتقل شده از آفریقا در دومینیکا گسترش دادند.


می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 24 ارديبهشت 1402 -15:33 نظرات()
بازدید : 281 | نویسنده : |

ممکن است پس از چند سال استفاده از گوشی آیفون، مشکلات مختلفی در شارژر آن پدیدار شود. گاهی اوقات این مشکل چندان شدید نبوده و صرفاً در حد کاهش سرعت شارژ خودنمایی می کند؛ اما در شرایط شدیدتر ممکن است شارژر بطور کلی باتری را شارژ نکرده و حتی به دلیل وجود خرابی داخلی، جریان نامناسبی به سمت آن روانه کند.

این جریان نادرست انرژی در بلندمدت سبب خرابی باتری شده و بروز مشکل در باتری نیز به تدریج سبب خرابی بخش های مختلف سخت افزاری گوشی خواهد شد. از این رو، خرید کابل و شارژر آیفون جدید هنگام بروز هرگونه مشکل امری ضروری بوده و باید سریعاً نسبت به آن اقدام کنید.

مشخصات شارژرهای آیفون

در سال های اخیر، کمپانی آیفون از شارژر های ویژه شارژ سریع جهت افزایش سرعت شارژ باتری های خود استفاده کرده است. این شارژر ها توان بالایی داشته و در مدت زمان کم که معمولاً کمتر از 2 ساعت است، می توانند باتری را بطور کامل شارژ کنند.

با این وجود شارژر های آیفون نیز همانند سایر برندها ممکن است در اثر فشار، ضربه و حتی در طول زمان دچار مشکل یا آسیب شوند. نکته مهمی هنگام تعویض کابل و شارژر آیفون خود باید به آن دقت کنید این است که صرفاً شارژر ویژه طراحی شده برای گوشی خود را خریداری کنید.

https://fonishop.com/product-category/charger-cable/iphone-charger/


می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 24 ارديبهشت 1402 -13:55 نظرات()
بازدید : 275 | نویسنده : |

طراحی ویلا سیکاس در شمال به دلیل شرایط آب و هوایی و طبیعت منحصر به فردش نیازمند رعایت یک سری اصول می باشد که مختص موقعیت جغرافیایی این منطقه می باشد. به طور کلی، ویلا به ساختمانی می گویند که بالاترین کیفیت فضایی را داشته باشد مکانی که نمی توان در آپارتمان های معمولی پیدا کرد. به دلیل اینکه بیشتر ویلا های موجود در شمال عموما برای استفاده در آخر هفته ها و تعطیلات می باشد، طراحی آن باید به گونه ای باشد تا احساسی منحصر به فرد و متفاوت را به فرد منتقل کند.

در دنیای پر مشغله ی امروزه، پیدا کردن مکانی برای به دست آوردن آرامش جزء الویت های ما انسان ها شده است مخصوصا کسانی که در مناطق شلوغ زندگی می کنند و یا زندگی پر استرسی دارند. به دلیل اینکه غالب مردم در خانه های کوچک و در مناطق شلوغ و پر جنب و جوش زندگی و فعالیت می کنند، تقاضا برای داشتن خانه های مستقل و ویلایی در مناطق دنج و آرام به شدت افزایش یافته است. گذراندن آخر هفته ها، اوقات تعطیل و یا کسانیکه تمایل دارند دوران بازنشستگی خود را در مکانی آرام و به دور از شلوغی سپری کنند این مقاله می تواند کمک کننده باشد زیرا ما قصد داریم تا شما را با انواع طراحی و ساخت ویلا در مناطق مختلف ایران و شرایط متنوع آشنا کرده و دیدی کلی درباره ی این موضوع در اختیارتان قرار دهیم.

به طور کلی طراحی ویلا خاص در شمال شامل دو نوع ویلای ساحلی و ویلای جنگلی می باشد که هر کدام کیفیت و اصول خاص خود را دارند. زیرا هر کدام منظره ی خاص خود را دارند و همچنین از مهمترین ویژگی در آنها تفاوت دمایی و رطوبتی می باشد. علاوه بر موارد بالا، قرار گیری این منطقه در بین رشته کوه های البرز و دریای خزر باعث ایجاد شرایطی فوق العاده برای علاقه مندان به ساخت ویلا شده است همچنین توجه به نکاتی مانند تاثیر تابش نور خورشید، جریان باد، مصالح سازگار با اقلیم می تواند برای سازندگان و طراحان ویلا کمک کننده باشد.

ویلا ها در انواع بسیار متنوعی ساخته می شوند که در این پاراگراف ما قصد داریم نمونه های پر تکرار را برایتان شرح دهیم. بسته به شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی و امکانات موجود طراحی ویلا https://sikaas.com/villa/ می تواند تغییر کند. در نظر داشته باشید که خواسته ی شما به عنوان مشتری و یا صاحب ملک به شدت تاثیر گذار است زیرا هدف از ویلا و یا بنای مورد نظر رفع نیاز های شما و برآورده کردن خواسته های شما می باشد


می پسندم نمی پسندم

شنبه 23 ارديبهشت 1402 -23:5 نظرات()
صفحات سایت
تعداد صفحات : 36