قرارگاه میثم

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 481 | نویسنده : |

اخذ پاسپورت دومینیکا با دو روش کمک بلاعوض به دولت(Donation) و سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات یا پروژه‌های مورد تایید دولت(Investment) امکان‌پذیر است. دومینیکا به عنوان یکی از مقرون به صرفه‌ترین و راحت‌ترین برنامه‌های اخذ پاسپورت دوم شناخته شده است. هر دو روش، اخذ پاسپورت دوم را برای متقاضیان فراهم می‌کند. اگر چه خرید املاک و مستغلات یا سهام(Investment) این مزیت اضافی را دارد که می‌توانید از آن ملک یا سهام درآمد کسب کنید و همچنین امکان فروش ملک سهام در آینده و بازگشت سرمایه نیز وجود دارد.

پاسپورت دومینیکا و اقامت دائم آن، دارای مزایای بسیاری مانند مدت پروسه زمانی بسیار کوتاه ۴ تا ۶ ماهه تا زمان اخذ پاسپورت دومینیکا، عدم نیاز به حضور فیزیکی در کشور دومینیکا و همچنین بدون مدرک زبان و نداشتن شرایط پیچیده مانند سوابق مدیریتی می‌باشد.

به خوبی می‌دانید، داشتن پاسپورتی که بدون نیاز به ویزا بتوانید به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا سفر کنید چه مزیت مهمی به حساب می‌آید که نباید از آن غافل شد که سرمایه‌گذاری در کشور دومینیکا امکان دریافت پاسپورت دومینیکا را برای شما فراهم می‌کند.

افرادی که پس از اخذ ‌پاسپورت دومینیکا تصمیم به زندگی در این کشور را دارند، به طور معمول در یکی از دو شهر روسو و پورتسموث مستقر می‌شوند. روسو بزرگترین شهر دومینیکا و بندری است که سالانه ۲۰۰ کشتی مسافرتی را پذیرا می‌باشد.


می پسندم نمی پسندم

دو شنبه 3 مرداد 1401 -2:20 نظرات()
بازدید : 498 | نویسنده : |

باتری موبایل یک منبع تغذیه برای دستگاه‌های تلفن همراه است که ولتاژ و جریان مورد نیاز برای روشن شدن و عملکرد این دستگاه را فراهم می‌آورد. باتری‌های موبایل معمولا از جنس نیکل، لیتیوم، لیتیوم-پلیمر، لیتیوم- یون، نیکل-کادمیوم یا نیکل-متال هیدرات ساخته می‌شوند. اما به روزترین نوع آن یون لیتیمی است که نسبت به سایر مدل های باتری دارای طول عمر بیشتری است.

اگر یکی از دارندگان گوشی‌های هوشمند آیفون اپل هستید، در فروشگاه فونی شاپ می‌توانید باتری اصلی و با کیفیت مناسب با مدل گوشی خود را تهیه نمایید. آیفون‌های اپل محصولات پرچم داری هستند که کیفیت عملکرد شان واقعاً فوق العاده است. شرکت اپل با طراحی اسمارت فون های جدید خود که در آن ها ظرفیت باتری آیفون را تا حد قابل قبولی بالا برده است؛ سعی کرده کاربران موبایل آیفون را راضی نگه دارد.

باتری سامسونگ شرکت سامسونگ از معدود برند های سازنده گوشی تلفن همراه است که توانسته اسمارت فون های خود را به باتری های اوریجینال غیرقابل تعویض مجهز کند. این ویژگی نشان میدهد که باتری اصلی موبایل سامسونگ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و مصرف کنندگان در صورت استفاده درست نیازی به تعویض باتری موبایل سامسونگ پیدا نمی کنند.

از زمانی که شرکت هواوی روی طراحی و ساخت اسمارت فون های پیشرفته که امکان رقابت با برند های بسیار معتبر مثل سامسونگ را داشته باشند؛ تمرکز کرده؛ طول عمر باتری هواوی به یکی از معضلات گوشی‌های همراه این شرکت تبدیل شده است.

باتری شیائومی اگر شما صاحب یکی از گوشی های شیائومی باشید قطعا موبایل شما دارای یک باتری قدرتمند است. بالا بودن ظرفیت باتری موبایل شیائومی و طول عمر مفید آن در بازار اسمارت فون ها مشهور است.

باتری ایسوس طول عمر باتری های اصل موبایل ایسوس که معمولاً از نوع لیتیوم یونی هستند؛ بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ مرتبه شارژ است. در صورتی که به درستی از باتری موبایل ایسوس استفاده کنید؛ دمای آن در هنگام شارژ شدن اصلا بالا نمی رود و حدود یک یا دو سال با عملکرد مناسب برای شما کار می کند و فقط زمانی که ظرفیت باتری به ۸۰ درصد میزان اولیه خود برسد؛ نیاز به تعویض باطری ایسوس پیدا میکنید.

باتری لنوو لنوو کمپانی چینی تولیدکننده محصولات دیجیتال بوده که بیشتر به لپ تاپ های خود مشهور است. با این وجود، گوشی های این برند نیز جزو گوشی های با کیفیت موجود در بازار بوده که البته بیشتر در کشورهای آسیایی به فروش می رود و در بازار کشورهای اروپایی رقبای قدرتمندی دارد.


می پسندم نمی پسندم

شنبه 1 مرداد 1401 -22:46 نظرات()
بازدید : 478 | نویسنده : |

خرید انواع خاویار سینا سبز دریای خزر

خاویار در واقع یک ماده غذایی پر ارزش و گرانبها می باشد، که می توان اینطور بیان کرد که به تخم های ماهی که دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است خاویار می گویند، اما در این بین باید بیان کرد که خاویار طلایی اصل یکی از بهترین نوع خاویار است ،که از یک نوع ماهی در دریای خزر به نام تاس ماهی به دست می آید که اغلب این خاویار ها تخم های بدون بارور شده است، این خاویار سبز دریای خزر نود درصد تولید و عرضه خاویار را چه در داخل و چه در صادرات آن به خود اختصاص می دهد.

5 ویژگی مهم خاویار سبز دریایی

خاویار آسترا از بهترین وبا کیفیت ترین خاویار های شناخته شده در جهان است، این نوع خاویار ها رنگی متمایل به زرد دارند که گاهی به سبز لیمویی نیز تغییر رنگ می دهند از این رو نام دیگر خاویار آسترا خاویار طلایی است.

خاویار سبز دریایی نود درصد از تولیدات خاویار را به خود اختصاص میدهد ،زیرا همان طور که می دانید کشور ایران یکی از اولین ها در تولید خاویار می باشد، و می توان اینطور بیان کرد که خاویار سبز حجم زیادی از صادرات را به خود اختصاص میدهد، از این رو نقش کلیدی در اقتصاد دارد.مشخصه ی اصلی خاویار سبز این است که تخم ماهی که با عنوان خاویار آسترا شناخته می شود بارور نبود واین مزیت آن را از دیگر خاویار ها متمایز می کند.

خاویار آسترا یا همان سبز در طعم و مزه زبانزد خاص و عام است، این نوع خاویار از طعم فوق العاده و دلپذیری برخوردار است. ماهی که خاویار رنگی طلایی از آن به دست میآید، زیستگاه اصلیش دریای خزر می باشد و با عنوان تاس ماهی شناخته می شود.

خاویار آسترا یا همان خاویار سبز سرشار از مواد مغذی از جمله ویتامین ها ،پروتئین ها، امگا۳ و دارای انرژی بسیار بالایی است، خاویار سبز با هضم راحت مواد و املاح مغذی خود را جذب بدن میکند به همین جهت خاویار، همیشه در جهان به عنوان افزایش دهنده سیستم ایمنی شناخته می شود.

قیمت انواع خاویار سبز دریای خزر

به دلیل مورد علاقه بودن خاویارطلایی از نظر طعم و مزه دلپذیر و هم چنین فواید بیشمار آن ، این مرکز در تلاش است با پخش آن ، قیمت خاویار سبز را بسیار مناسب و و مقرون به صرفه و به صورت عمده و خرده و با حذف واسطه ها به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه ی خریدار محترم ، عرضه نماید.

بازار فروش خاویار سبز هم به دلیل تقاضا بالا و محبوبیت آن رو به رونق است ، به طوری که این مرکز از تولید و عرضه کننده گان مرغوب ترین انواع خاویار در سراسر کشور است و به صور ت اینترنتی با در نظر گرفتن وقت خریدار محترم سعی دارد در سریع ترین زمان ممکن ، محصولات خود را به دست خریدار برساند.

 

می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 30 تير 1401 -3:4 نظرات()
بازدید : 500 | نویسنده : |

اگر به زیبایی خود اهمیت میدهید بهتر است پزشکان متخصص در ضمینه تزریق ژل لب و بوتاکس را انتخاب کنید مجموعه ما با ده دهه سابقه در ضمینه انواع خدمات زیبایی و تخصصی ترین مرکز تزریق ژل لب در اصفهان اماده است تا بهترین ها را برای شهروندان اصفهانی آماده کند

یکی از روش های زیباسازی صورت و پوست تزریق ژل در نواحی مختلف صورت مثل گونه ها و لب ها است. این کار می تواند موجب جوانسازی پوست و رفع نواقص سطح صورت شود. تزریق ژل لب معمولا برای بزرگ کردن لب ها است و این کار باید توسط پزشک متخصص انجام گیرد تا از بروز هر گونه عارضه یا مشکلی جلوگیری شود. می توانید به کلینک های معتبر تزریق ژل لب در اصفهان مراجعه کنید تا زیر نظر پزشکان با تجربه و با قیمتی مناسب خدمات مربوط به تزریق ژل لب و پرتز لب روسی را دریافت کنید.

در ترکیبات ژل اسید هیالورونیک وجود دارد که به طور طبیعی نیز در بدن وجود داشته و موجب آبرسانی پوست می شود. بسته به کیفیت ژل مورد استفاده ماندگاری آن بین 6 ماه تا دو سال است. همچنین هزینه پروتز لب روسی در اصفهان به فاکتورهای مثل تکنیک‌های تزریق، مهارت پزشک و مکانی که در آن تزریق انجام می گیرد بستگی دارد که با مراجعه به بهترین کلینیک تزریق ژل لب در اصفهان می توانید با پرداخت هزینه ای معقول نتیجه ای رضایت بخش بگیرید.


می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 23 تير 1401 -1:49 نظرات()
بازدید : 497 | نویسنده : |

فاصله هوایی تهران اهواز ؟

فاصله هوایی تهران تا اهواز 547 کیلومتر است.مدت زمان پرواز تهران اهواز ؟پرواز تهران تا اهواز حدود یک ساعت و ده دقیقه طول می کشد.بهترین زمان برای خرید بلیط ارزان تهران اهواز ؟بهترین زمان برای خرید بلیط ارزان تهران اهواز فصل تابستان است.میزان بار مجاز در پرواز تهران به اهوازمیزان بار مجاز، به ایرلاین یا شرکت هواپیمایی (مانند ماهان، ایران ایر، آسمان و...)، کلاس پرواز، مدل هواپیما و کلاس نرخی بلیط شما بستگی دارد؛ اما میزان بار مجاز برای بلیط‌های کلاس اکونومی معمولا 15 تا ۲۵ کیلوگرم است.دلایل خرید بلیط چارتر تهران اهواز آس چارتر؟شما با رزرو آنلاین بلیط هواپیما از آس چارتر می توانید در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید ، همچنین می توانید از پشتیبانی 24 ساعته بهره مند شوید. لازم به ذکر است در کنار خانواده خود می توانید تنها با چند کلیلک جستجو خود را محدود به ایرلاین خاص، قیمت مناسب و ساعت خاص کنید . برای اعتماد بیشتر شما عزیزان این شرکت از نماد اعتماد الکترونیک بهره می گیرد.

اهواز مرکز استان خوزستان و یکی از کلان‌ شهرهای ایران است و در جنوب ایران قرار دارد. رودخانه‌ی کارون که پر آب‌ ترین رودخانه‌ی ایران است در این شهر جاریست. رودخانه‌ی کارون شهر اهواز را به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم می ‌کند. بخش بزرگی از استان خوزستان را جلگه تشکیل داده است که اهواز نیز در این بخش جلگه ای قرار دارد. شهر اهواز در زمره‌ی گرم‌ترین شهرهای ایران به حساب می ‌آید، به طوریکه دمای هوا در برخی از روزهای سال تا 50 درجه‌ی سانتی گراد نیز می ‌رسد. اهوازهفتمین شهر پرجمعیت ایران است. یکی از جذاب‌ترین دیدنی‌های این شهر که در نوع خود کم نظیر است پل‌های اهواز است که با کاربری‌های گوناگون زیبایی خاصی به شهر بخشیده اند. اهواز به پایانه‌ی اتوبوسرانی، ایستگاه راه آهن و فرودگاه بین المللی مجهز است. مسافرت به اهواز اکثراً از طریق هواپیما انجام می ‌شود. بلیط چارتر از طریق شرکت‌های هواپیمایی کشور عرضه می ‌شود. آس چارتر یکی از سامانه‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما واتوبوس است. در این سامانه در کم ‌ترین زمان می ‌توانید به راحتی لیستی از ارزان ‌ترین پروازها را یافته و به آسانی خریداری نمایید.

 


می پسندم نمی پسندم

چهار شنبه 22 تير 1401 -1:42 نظرات()
بازدید : 471 | نویسنده : |

ترجمه مقاله کاری دشوار و نیاز به دقت و تجربه بالایی دارد و این امر باعث ایجاد نگرانی در شما کاربران می شود. اما نگران نباشید تیم مترجمان و کارشانسان سایت ترجمر در کنار هم تمام تلاش خود را می کنند تا ترجمه ای تخصصی و حرفه ای به شما ارائه کنند. ما نگرانی شما را در خصوص کیفیت کار و پشتیبانی درک می کنیم پس مطمئن باشید کاری با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما ارائه می کنیم.

قیمت ترجمه مقاله در سه سطح کیفی متفاوت ارائه شده است. تا شما بتوانید با هر بودجه ترجمه ای روان و مناسب را از ما دریافت کنید. در سطح معمولی از مترجمانی استفاده می شود که تجربه کمتری دارند. اما ترجمه با کیفیت مناسبی انجام میشود و مناسب برای کارهای تحقیقاتی خواهد بود.

در سطح عالی ترجمه مقاله که بیشتر برای مقالات ISI نظیر Elsevier استفاده میشود. ما از بهترین مترجمان استفاده کرده ایم که تجربه ی این مترجمین باعث شده به راحتی مقالات پس از ترجمه تاییده ISI را دریافت کند. و هیچ مشکلی در روند دریافت تاییده وجود نخواهد داشت. ما همواره کنار شما هستیم و پشتیبانی کامل تا زمان دریافت تاییده را از شما خواهیم داشت. و هیچ جای نگرانی برای تغییرات و ویراش مقاله خود نداشته باشید.

انتخاب مترجم مناسب ترجمه کتاب شما کار ساده ای نیست و لازم است مترجم به محتوا و همچنین اصطلاحات کتاب شما دانش و شناخت کافی داشته باشد تا بتوانند کتاب را به خوبی ترجمه کند. دقت کنید ترجمه کتاب شما بسیار در فروش آن تاثیر گذار خواهد بود. به صورتی که اگر ترجمه جذاب نباشد و حاوی معانی اصلی کتاب شما نباشد در همان صفحات اول خواننده از ادامه مطالعه کتاب منصرف خواهد شد.

ترجمه کتاب علمی و دانشگاهی یکی دیگر از مواردی هست که بسیار مورد توجه اساتید دانشگاه و دانشجویان محترم می باشد. کتاب های علمی مرجع بسیاری وجود دارد که ترجمه به زبان فارسی ندارند و کار مطالعه برای دانشجویان و همچنین اساتید را بسیار دشوار می کند.


می پسندم نمی پسندم

دو شنبه 20 تير 1401 -21:25 نظرات()
بازدید : 494 | نویسنده : |

باربری آزادی تهران یکی از شعبه های اصلی باربری سرو می باشد.که در این منطقه آماده ارائه خدمات به ساکنین محترم آزادی ، در امر حمل ونقل و جابجایی اثاث و وسایل می باشد. شعبه آزادی باربری سرو زیر نظر اتحادیه باربری تهران می باشد.برای اطلاع از شرایط اتوبار آزادی و ارائه خدمات باربری منطقه آزادی با شماره تلفن باربری آزادی در زیرتماس حاصل فرمایید.

باربری سرو یکی از شرکتهای فعال باربری در تهران می باشد.که اماده ارائه خدمات باربری به صورت شبانه روزی به هموطنان عزیز در سراسر تهران و بخصوص در منطقه چیتگر می باشد. باربری چیتگر در تهران یکی از شعبه های اصلی باربری سرو می باشد.باربری سرو در زمینه حمل ونقل و بسته بندی تخصصی اثاث منزل و جابجایی اثاث سابقه چندین ساله و درخشانی دارد.این شرکت از همان ابتدای کار یعنی در بسته بندی اثاث و گذاستن ان در وسایل نقلیه مربوطه تا حمل به مقصد و حتی چیدن ان در مقصد همراه شما خواهد بود.

باربری جنت آباد پیدا کردن شخصی برای جابجایی اثاثیه شما اغلب به دلیل اندازه اقلام می تواند دردسرساز باشد. و همچنین جستجو در گوگل و صفحات تلگرامی و اینستاگرامی برای یافتن شرکت های حمل و نقل(باربری) مناسب آن هم در بین تنوع زیادی از شرکت های باربری ،برای شما می تواند زمان بر باشد.اینجاست که ما باربری سرو را به شما پیشنهاد می کنیم

باربری گیشا یکی از اتوبارهای فعال در تهران می باشد.این باربری زیر نظر اتحادیه باربری تهران بوده و سابقه چندین ساله و درخشانی در عرصه حمل و نقل وسایل و اثاث را دارا می باشد.باربری سرو با بیش از چندین شعبه در سراسر تهران بزرگ اماده ارائه خدمت به صورت شبانه روزی می باشد.این اتوبار با بهره گیری از کادری مجرب و جوان از همان ابتدای بسته بندی و حمل و نقل تا چیدمان آن در مقصد با شما خواهد بود.از ویژگی های این باربری می توان به موارد زیر اشاره کرد.


می پسندم نمی پسندم

دو شنبه 20 تير 1401 -2:5 نظرات()
بازدید : 481 | نویسنده : |

با طراحی سایت حرفه ای مربوط به کسب و کار خود می توانید بازار هدف را مخاطب قرار داده و افزایش درآمد چشمگیری داشته باشید. ما در حافظ با طراحی سایت مد نظر تان به صورت حرفه ای به درخشیدن هرچه بیشتر شما در این بازار پر رقابت کمک خواهیم کرد.

طراحی سایت فروشگاهی تأسیس فروشگاه اینترنتی، کاری بسیار ساده است که بسیاری از افراد، با داشتن اندکی دانش برنامه نویسی، می توانند آن را انجام دهند. اما “طراحی فروشگاه اینترنتی ” به میزان زیادی تجربه، دانش و مهارت در حوزه طراحی گرافیک، برنامه نویسی و بازاریابی نیاز دارد.

شرکت طراحی سایت چیست؟ یک شرکت طراحی وب سایت، آژانسی است که در ایجاد و نگهداری وب سایت های حرفه ای برای برندها به جهت دستیابی به مخاطبان خود و تسریع رشد آنلاین آن ها تخصص دارد. آنها فرآیندهای مختلف را انجام میدهند، تجسم می کنند، برنامه ریزی می کنند و مجموعه ای از فایل های الکترونیکی را ایجاد می کنند که تمام عناصر بصری سایت شما را کنترل تشکیل می دهد تا تجربه کاربری جذابی را برای بازدیدکنندگان شما فراهم کند.


می پسندم نمی پسندم

شنبه 18 تير 1401 -21:43 نظرات()
بازدید : 511 | نویسنده : |

در واقع شما از ۳ طریق می‌توانید سایت بسازید: طراحی سایت وردپرس از طریق ساخت یک وبلاگ و سپس نصب دامنه بر روی آن استفاده از سایت سازها: شما باید در این سایت‌ها عضو بشوید و سپس وب‌سایت خود را ایجاد کنید. استفاده از سیستم مدیریت محتوا CMS مثل وردپرس که درواقع نرم‌افزارهایی هستند که امکانات زیادی را برای ایجاد وب‌سایت‌های مختلف با کاربردهای گوناگون مثل فروشگاهی، شرکتی و… در اختیار شما قرار می‌دهدند.

آموزش رایگان طراحی سایت بخش‌ هاست را می‌توانیم دقیقاً به یک فضای مغازه تشبیه کنیم. فضای مغازه شامل فضا برای تمامی اجناس و خدماتی است که شما به مشتری مغازه نمایش می‌دهدید. هاست هم دقیقاً شامل محتوایی است که می‌توانید، به بازدیدکنندگان سایت نمایش دهید.

آموزش طراحی سایت وردپرس چگونه سایت بسازیم باید بدانید شما تقریباً هرروز در دنیای اینترنت با دامنه سروکار دارید. در اینترنت وب‌سایت شما باید یک آدرس منحصربه‌فرد داشته باشد تا مشتری‌های شما بتوانند با واردکردن آن در مرورگر به وب‌سایت شما دسترسی پیدا کنند.

برای راه‌اندازی رایگان سایت وردپرس به چند مؤلفه اصلی نیاز داریم. که یکی‌یکی به بررسی این مؤلفه‌ها می‌پردازیم. سپس آموزش صفر تا صد راه‌اندازی و طراحی رایگان سایت به‌صورت عملی و مدیریت آن با سیستم مدیریت محتوای وردپرس را به شما آموزش می‌دهیم. پس با آموزش رایگان وردپرس همراه ما باشید


می پسندم نمی پسندم

شنبه 18 تير 1401 -3:21 نظرات()
بازدید : 506 | نویسنده : |

یک لحظه تصور کنید که ماشین‌ها، هیچ چراغ و سیستم روشنایی نداشتند. چه اتفاقی می‌افتاد؟ شب‌ها که همه چیز به هم می‌ریخت. کسی تشخیص نمی‌داد که چه ماشینی در چه جهتی و با چه وضعیتی و چه حجمی در حال رفت و آمد است. چراغ جلو آریو Z300 در طول روز هم وضعیت چندان بهتر نبود. نمی‌دانستیم یک ماشین در حال حرکت، کی ترمز می‌کند و کی می‌خواهد به چپ و راست بپیچد.

به همین دلیل بود که سیستم روشنایی وسایل نقلیه، ایجاد شد چراغ جلو اچ سی کراس تا این نیازها را رفع کند. این سیستم که شامل بخش‌هایی مختلف است، به راننده قدرت کنترل بیشتری می‌دهد و همچنین کمک زیادی به شناسایی خودرو توسط دیگر رانندگان می‌کند. اگر می‌خواهید درباره انواع چراغ خودرو بیشتر بدانید، پس ما را همراهی کنید.

وقتی از سیستم روشنایی اتومبیل‌ها چراغ جلو برلیانس H330 صحبت می‌کنیم، در واقع داریم از سیستمی حرف می‌زنیم که شامل چراغ جلو، فلاشرهایی در جلو و عقب و کنار و حتی گاه سقف خودرو و نیز چراغ‌ عقب و… است. این سیستم ایجاد شده است تا هم مسیر را برای کاربر اتومبیل روشن کند،

هم باعث تشخیص اتومبیل توسط دیگران شود و هم پیام‌هایی چراغ جلو برلیانس مدل H220 به دیگران مخابره کند که این اتومبیل چه اندازه‌ای داشته و چه سرعتی دارد و در چه موقعیتی در حال حرکت است.

این پیام‌ها برای خودروهای دیگر مخصوصا وقتی که چراغ جلو برلیانس مدل H230 خیابان‌ها شلوغ بوده و سرعت بالاست، اهمیت زیادی دارد. به این منظور نیز سعی شده است که در سراسر جهان، از رنگ‌هایی مشخص و استاندارد به این منظور سود برده شود تا کاربران اتومبیل سرگردان نشوند و تکلیف روشن باشد.

شاخص‌ترین جنبه استفاده از سیستم چراغ جلو برلیانس مدل H320 روشنایی اتومبیل در قسمت جلوی آن به چشم می‌خورد. در این قسمت شما با نور بالا و نور پایین و همچنین مه‌شکن و چراغ بغل و… روبه‌رو خواهید شد.

غالبا کاربران اتومبیل سعی می‌کنند چراغ جلو بسترن B50F از این نور استفاده کنند. آن‌ها برای روشن کردن سطحی که دارند روی آن رانندگی می‌کنند، از این نور استفاده می‌کنند. خوبی‌اش هم در آن است که مشکلی برای رانندگان یا عابرانی که به سمت اتومبیل می‌آیند ایجاد نمی‌کند؛ این‌طور که باعث شود تا چشمان‌شان به واسطه نور زیاد خیره بماند و نتوانند درست ببینند.

نور بالا هم در بخش روشنایی جلویی اتومبیل استفاده می‌شود. چراغ جلو بسترن بی 30 B30 البته این نور در مواقعی مورد استفاده قرار می‌گیرد که تردد کم است. این نور چون کنترل نشده بوده و باعث خیرگی چشم کاربران و عابران می‌شود، غالبا توصیه نمی‌شود. تنها اگر شرایطی خاص وجود داشته، توصیه می‌شود که از آن استفاده کنید. همچنین رانندگان از این نور برای علامت دادن به دیگر خودروها یا عابران استفاده می‌کنند.

طراحی چراغ‌های بزرگ جلو البته استاندارد خاصی ندارند چراغ جلو پژو 2008 و متناسب با شکل و شمایل هر خودرو طراحی می‌شوند. یعنی که هر کمپانی برای خودش، طراحی‌های منحصر به فردی دارد. اما در نهایت این‌که سعی می‌کنند طراحی‌های خوبی در مورد این چراغ‌ها داشته باشند،

چرا که اولین مواجهه هر کسی با اتومبیل‌ها، از ناحیه جلوی ماشین اتفاق می‌افتد چراغ جلو جک جی 5 J5 و یک چراغ بزرگ با طراحی بد، می‌تواند حسابی توی ذوق ماشین‌بازان بزند.


می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 16 تير 1401 -3:15 نظرات()
صفحات سایت
تعداد صفحات : 36