قرارگاه میثم

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 376 | نویسنده : |

بهترین لباس بارداری برای خانم های باردار لباس هایی است که در منطقه شکمی گسترش پیدا کنند و پهن باشند تا مادر احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

از قدیم زنان در دوران حاملگی تصمیم می گرفتند تا لباس های قدیمی خود را بپوشانند و طرح هایی تحت عنوان مدل جدید لباس سایز بزرگ مخصوص وجود نداشته است. به دلیل خجالت زنان باردار در این دوران از وضعیت فیزیکی شان تمایلی هم به نشان دادن آن نبوده است.

اما در این دوران که زنان نقش بسیار پر رنگی در جامعه دارند معقوله پوشش و لباس زنانه بارداری بسیار مهم شده است زیرا که زنان باردار در این دوران باید لباسی را انتخاب کنند که هم راحت باشد و هم جذاب.


می پسندم نمی پسندم

سه شنبه 22 شهريور 1401 -3:35 نظرات()
بازدید : 383 | نویسنده : |

اگرچه فرآیند اخذ پاسپورت دومینیکا، برای مردم کشور ایران ساده شده است؛ اما به هر حال باز هم افراد باید به گروه هایی که در این زمینه خدمات ارائه می کنند، اعتماد کنند. فروش پاسپورت دومینیکا در برخی از شرکت های ایرانی انجام می شود.

افرادی که قصد دریافت و خرید پاسپورت دومینیکا را دارند، می توانند به مراکزی که اقدام به فروش پاسپورت دومینیکا می کنند، مراجعه نمایند. شرکت های لیپ، به عنوان یکی از بهترین شرکت ها و نماینده رسمی در زمینه فروش پاسپورت دومینیکا شناخته می شود.

در صورتی که زمان کافی برای پیگیری کارهای مربوط به دریافت پاسپورت دوم را ندارید، می توانید با کمک گرفتن از شرکت های لیپ، به سرعت اقدام به خرید پاسپورت دومینیکا کنید. با خرید این پاسپورت، می توانید در سریع ترین زمان ممکن، فعالیت های تجاری خود را با داشتن پاسپورت دوم و حتی اخذ اقامت در یک کشور دیگر آغاز کنید.


می پسندم نمی پسندم

دو شنبه 21 شهريور 1401 -22:9 نظرات()
بازدید : 807 | نویسنده : |

در مقاله راهنمای آنلاین امروز قصد داریم نحوه حل هک واتس اپ و علائم هک واتس اپ را به شما معرفی کنیم. قبل از هر چیز لازم است بدانید که هک به معنای ورود و سرقت یا تغییر داده است و به طور کلی نفوذ به هر سیستم امنیتی را هک می گویند. در واقع هک کاربردهای زیادی دارد و برای اهداف مختلفی انجام می شود.


می پسندم نمی پسندم

دو شنبه 21 شهريور 1401 -19:51 نظرات()
بازدید : 342 | نویسنده : |

دیزل ژنراتور چیست؟

در بازار صنعتی ایران اصطلاحا از کلمه ژنراتور برای دستگاه های تولید کننده برق (gen set) استفاده میگردد. ژنراتور که برگرفته از کلمه generator میباشد به معنای تولید کننده بوده و اصطلاحا در ایران به دستگاه مولد برق اطلاق میگردد.از نظر علمی و اصولی موتور برق و یا مولد برق به یک سیستم یکپارچه تولید کننده برق گفته میشود که شامل دو قسمت اساسی میباشد . قسمت اول یک مولد الکتریسیته (ژنراتور یا ALTERNATOR) است که توسط قسمت دوم که یک موتور احتراقی (Engine) میباشد چرخانده میشود . موتور دستگاه مولد برق ، سوخت را سوزانده و تبدیل به انرژی مکانیکی مینماید و ژنراتور این نیروی مکانیکی دورانی را از طریق القای الکترومغناطیسی به انرژی الکتریکی تبدیل می نماید.


می پسندم نمی پسندم

دو شنبه 21 شهريور 1401 -1:23 نظرات()
بازدید : 368 | نویسنده : |

خروپف نوعی سر و صدایی آزار دهنده است که درست زمانی که خواب هستید از شما تولید می شود ، صدایی ناخوشایند که به دلایل و علل مختلف ایجاد میشود.

علت خروپف ، ارتعاشات در بافت های نرم دستگاه تنفسی فوقانی در هنگام تنفس است می تواند در هر بخشی از راه هوایی فوقانی ،اتفاق بیفتد که درمسیر عبور هوا و برخورد به بافت نرم سقف دهان رخ میدهد. یکی از دلایل خروپف داشتن اضافه وزن است. چربی زیاد, به گلو ، فشار می آورد و باعث خروپف می شود.

برای رفع این مشکل از دستگاه درمان خروپف دکتر غلامی استفاده میشود. مصرف قرص های خواب آور بیش از حد می تواند ،شما را آرام کند و منجر به خروپف شود. مشکل داشتن در پشت گلویتان، مثل داشتن کام(سقف دهان) نرم همچنین شلی و افتادگی کام بالایی دهان باعث ایجاد خروپف خواهد شد.

 مصرف دخانیات می تواند منجر به تورم پشت گلوی شما شود و باعث خروپف شود. خروپف می تواند در هر سنی، کودکان یا بزرگسالان رخ دهد اما بیشتر ،بین ۴۰ تا ۶۰ ساله ها شایع است.

در قطع تنفس انسدادی هنگام خواب ممکن است فرد از چند ثانیه تا دو دقیقه دچار قطع تنفس شود و این امر به کاهش اکسیژن در خون منجر می‌شود و فرد مبتلا دو روز بعد از سردرد و خستگی رنج خواهد برد.


می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 20 شهريور 1401 -15:24 نظرات()
بازدید : 341 | نویسنده : |

دیزل ژنراتورها و موتور برق‌ها انواع مختلفی دارند. همچنین آنها در بسیاری از صنایع و کسب و کارها کاربرد دارند. تقریبا می‌توان گفت بسیاری از صنایع به دیزل ژنراتور و موتور برق وابسته است. در ادامه این مطلب به بررسی دیزل ژنراتور ولووپنتا، دیزل ژنراتور چینی و موتور برق می‌پردازیم با ما همراه باشید.

دیزل ژنراتور ولووپنتا

دیزل ژنراتور موتور پنتا ولوو بیش از 100 سال تجربه صنعتی را به ارمغان می آورد و این شرکت پیشرو در فناوری دیزل در سراسر جهان است. دیزل ژنراتور ولووپنتا با عضویت در گروه ولوو از انبوهی از تجربه مشترک، سیستم ها و دانش فنی بهره می‌برند. انواع دیزل ژنراتور ولوو پنتا به دلیل قابلیت اطمینان و کارایی توسط گروه ولوو مشهور هستند. در ادامه به بررسی یکی از مدل‌های دیزل ژنراتور ولوو پنتا به عنوان مثال برای آشنایی بهتر با محصولات ولووپنتا می‌پردازیم.

TWD1643GE یک دیزل ژنراتور ولوو پنتا قدرتمند، قابل اعتماد و مقرون به صرفه است که بر اساس طراحی شش خطی قابل اعتماد ساخته شده است. این دیزل ژنراتور ولوو پنتا برای آسان‌ترین، سریع‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین نصب طراحی شده است. این دیزل ژنراتور به خوبی متعادل است تا برای بدون لرزش با سطح سر و صدای کم عملکرد خود را انجام دهد. برای حفظ دمای کار کنترل شده در سیلندرها و محفظه‌های احتراق، موتور مجهز به خنک کننده پیستونی است. دیزل ژنراتور ولوو پنتا TWD1643GE همچنین با آستر سیلندر قابل تعویض و راهنماهای سوپاپ برای اطمینان از حداکثر دوام و عمر مفید موتور تعبیه شده است.

تکنولوژی پیشرفته، سیستم تزریق و شارژ با تلفات داخلی کم به احتراق عالی و مصرف سوخت کم کمک می‌کند. TWD1643GE دارای گواهینامه EPA است.


می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 20 شهريور 1401 -1:22 نظرات()
بازدید : 323 | نویسنده : |

شرکت در برنامه‌های «شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری» معمولا سریع‌ترین و ساده‌ترین راه برای اخذ پاسپورت دومینیکا های لیپ است. در سراسر جهان، تعداد معدودی از کشورهای منتخب با اعطای تابعیت از طریق برنامه‌های سرمایه‌گذاری، بودجه مورد نیاز را برای برنامه‌های اقتصادی و توسعه کشور خود جذب می‌کنند. این برنامه فرصتی را برای افراد فراهم می‌کند تا با سرمایه‌گذاری در پروژه‌های دولتی، اوراق قرضه یا پروژه‌های مصوب املاک، از آنها تابعیت خریداری کنند. این کشورها به طور معمول شرط حضور ندارند. داشتن تابعیت دوم برای افرادی که به دنبال سفر بدون ویزا به جهان و امکان مدیریت مالی بهتر هستند ایده‌آل است. با اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه‌گذاری، این افراد از حقوق و امتیازات شهروندی، از جمله حق واگذاری تابعیت به نسل‌های آینده خود برخوردار می‌شوند.


می پسندم نمی پسندم

شنبه 19 شهريور 1401 -14:26 نظرات()
بازدید : 331 | نویسنده : |

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین المان‌هایی که در فضای داخلی اتاق نشیمن مورداستفاده قرار می‌گیرد مبل راحتی است. این مبل‌ها دارای مدل‌های متنوعی هستند و می‌توانید به‌راحتی متناسب سبک دکوراسیون و به‌عنوان رنگی مکمل با سایر وسایلتان مدل شیک و جذابی را انتخاب کنید و چیدمانی بی‌نظیر را به ارمغان آورید.

مبل راحتی از پرطرف‌دارترین سبک‌های مبلمان است که می‌توانید با هر سطح درآمدی و بودجه‌ای بهترین آن را برای منزل خود تهیه کنید. شما می‌توانید از امکان خرید اقساطی بدون بهره از فروشگاه سامی مبل استفاده کنید و بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای به‌راحتی مدل و رنگ مبل مدنظر خود را انتخاب و به‌صورت اقساط 36ماهه هزینه آن را پرداخت نمایید و با ایجاد تغییراتی در محل زندگی و کار خود با انرژی بیشتر به فعالیت‌های روزمره ادامه دهید و از حضور در محیط لذت ببرید و احساس آرامشی وصف نشدنی را تجربه کنید.


می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 17 شهريور 1401 -2:14 نظرات()
بازدید : 371 | نویسنده : |

با از دست دادن یک شخص عزیز شما برای همدردی با خانواده آن فرد به عنوان یک دوست یا یکی از اقوام خانواده عزادار، برای ابراز تسلیت تاج گل ترحیم هانی گل را تهیه می‌کنید. ارسال تاج گل از گذشته تا به امروز به عنوان یکی از متداول‌ترین روش‌های ابراز همدردی بوده است. اگر می‌خواهید اطلاعاتی درباره تاج گل ترحیم کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید. تاج گل ترحیم کدام نوع گل‌ مناسب تاج گل است؟ گل‌ها به عنوان یک ابزار برای نشان دادن تولدی دوباره و حرکت به جلو هستند. وجود گل‌ها حس گرمی را در محیط پدید می‌آورند. همچنین نوع گلی که شما برای بیان احساس خود انتخاب می‌کنید، بسیار مهم است. شاید بارها این سوال برای شما پیش آمده باشد که چه مدل گل برای انتخاب تاج گل مناسب است. در انتخاب تاج گل ترحیم باید دقت کنید زیرا فرد داغدار عزادار است. برخی از گل‌های مناسب تاج گل به شرح زیر است: گل لیلیوم: لیلیوم یکی از گل‌هایی است که معمولا در تاج گل‌ها استفاده می‌شود و نمادی از معصومیت روح از دست رفته می‌باشد، لیلیوم سفید نماد خلوص، شکوه و همدردی است که با توجه به تعداد گل‌ها قیمت تاج گل متفاوت است. گل گلایل :گل گلایل نمادی از صمیمیت است. بنابراین بهترین انتخاب برای تسکین و همدردی با خانواده داغدار است. این گل دارای رنگ‌های دیگری نیز می‌باشد، اما در ایران از رنگ سفید بیشتر در تاج گل ترحیم استفاده می‌کنند. گل رز: گل رز به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین گل‌ها در مراسم های ترحیم است و رنگ سفید آن نشان از تکریم و معصومیت دارد و برای همدردی در مراسم ترحیم می تواند انتخاب مناسبی باشد. کدام نوع گل مناسب تاج گل است؟ قیمت تاج گل ترحیم قیمت تاج گل ترحیم به عوامل مختلفی مانند اندازه تاج گل، نوع گل و تعداد گل‎ها بستگی دارد و با توجه به همه این عوامل قیمت تاج گل متفاوت است. خرید تاج گل می‌تواند به صورت اینترنتی و حضوری باشد که هر کدام دارای مزیت‌هایی است. در صورت خرید اینترنتی شما در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌کنید. قیمت تاج گل اهمیت ارسال تاج گل برای مراسم ترحیم از گذشته تا به امروز در مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری، از گل‌ها در فرهنگ‌های مختلف استفاده می‌کنند، زیرا بین گل، زندگی و مرگ ارتباطی وجود دارد و با دیدن گل فرد احساس آرامش می‌کند. گل نشان دهنده تولد دوباره است به همین دلیل گل را بر روی مزار می‌گذارند و استفاده از تاج گل در مراسمات از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین از اهمیت ارسال تاج گل برای زنده نگه داشتن یاد و احترام گذاشتن به فرد از دست رفته است و از گل‌ها به عنوان نمادی از زنده بودن یاد فرد متوفی استفاده می‌‌شود. سخن پایانی ارسال تاج گل در شرایط سخت که قادر به گفتن و ابراز احساسات نیستیم و می‌خواهیم با خانواده عزادار احساس همدردی کنیم، جایگزین بسیار مناسبی خواهد بود. همچنین باید به این نکته توجه کنید که در انتخاب گل برای تاج گل بهتر است از گل‌هایی استفاده کنید که ماندگاری بیشتری داشته باشند و زود خراب نشوند. برای دیدن نمونه کار های جدید  تاج گل نمایشگاه فروشگاه آنلاین هانی گل  وخرید تاج گل نمایشگاه  وثبت سفارش کلیک کنید. برای دیدن نمونه کار های جدید   تاج گل افتتاحیه  فروشگاه آنلاین هانی گل وخرید تاج گل افتتاحیه  وثبت سفارش کلیک کنید. برای دیدن نمونه کار های جدید   تاج گل تبریک فروشگاه آنلاین هانی گل وخرید تاج گل تبریک  وثبت سفارش کلیک کنید. برای دیدن تاج گل و خرید تاج گل فروشگاه آنلاین هانی گل وثبت سفارش کلیک کنید.

 

می پسندم نمی پسندم

سه شنبه 15 شهريور 1401 -16:41 نظرات()
بازدید : 505 | نویسنده : |

باتری موبایل یک منبع تغذیه برای دستگاه‌های تلفن همراه است که ولتاژ و جریان مورد نیاز برای روشن شدن و عملکرد این دستگاه را فراهم می‌آورد. باتری‌های موبایل معمولا از جنس نیکل، لیتیوم، لیتیوم-پلیمر، لیتیوم- یون، نیکل-کادمیوم یا نیکل-متال هیدرات ساخته می‌شوند.

باتری آیفون اگر یکی از دارندگان گوشی‌های هوشمند آیفون اپل هستید، در فروشگاه فونی شاپ می‌توانید باتری اصلی و با کیفیت مناسب با مدل گوشی خود را تهیه نمایید. آیفون‌های اپل محصولات پرچم داری هستند که کیفیت عملکرد شان واقعاً فوق العاده است. شرکت اپل با طراحی اسمارت فون های جدید خود که در آن ها ظرفیت باتری آیفون را تا حد قابل قبولی بالا برده است؛ سعی کرده کاربران موبایل آیفون را راضی نگه دارد.

باتری هواوی از زمانی که شرکت هواوی روی طراحی و ساخت اسمارت فون های پیشرفته که امکان رقابت با برند های بسیار معتبر مثل سامسونگ را داشته باشند؛ تمرکز کرده؛ طول عمر باتری هواوی به یکی از معضلات گوشی‌های همراه این شرکت تبدیل شده است.


می پسندم نمی پسندم

سه شنبه 15 شهريور 1401 -3:5 نظرات()
صفحات سایت
تعداد صفحات : 36