قرارگاه میثم

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 361 | نویسنده : |

با افزایش سن کم‌کم چین‌و‌چروک و لک و افتادگی پوست بروز پیدا می‌کنند و همه‌ی افراد میانسال مخصوصا خانم‌ها به دنبال راه‌حلی اساسی برای درمان این مشکلات پوستی هستند.

گاهی هم لازم است اقداماتی انجام شود تا از این مشکلات پوستی جلوگیری شود. علاوه بر مراقبت‌های عمومی و استفاده از ضدآفتاب و کرم‌های مختلف، این روز‌ها به‌کارگیری فناوری لیزر در جوانسازی و پیشگیری از پیری زودرس پوست صورت رواج زیادی پیدا کرده است.

جوان‌سازی پوست با لیزر فوتونا دکتر غلامی چگونه انجام می‌شود؟

این روش درمانی هم از طریق سطح خارجی پوست و هم از داخل مخاط دهان به کار گرفته می‌شود. در این درمان از ۲ طول موج مختلف لیزر استفاده شده و اثرات ضد پیری و حجم دهی پوست آن از کاربرد این دو طول موج لیزر در ۴ سطح مختلف شامل لایه‌های عمقی، میانی، مخاط دهان و بالاخره سطح پوست حاصل می‌گردد.

 به طور معمول میزان نتایج حاصله و زمان لازم برای دستیابی به این نتایج، در افراد مختلف متفاوت است، اما اغلب بیماران ضمن احساس بهبودی نسبی ظرف مدت کوتاهی بعد از درمان، نتایج واضح آن را در حدود ۲ تا ۳ ماه بعد تجربه خواهند نمود.

نکات مهم درباره جوانسازی پوست با لیزر فوتونا معکوس سازی سیر تغییرات پیری پوست در همه افراد امکان پذیر نیست. میزان بهبودی حاصله و تعداد جلسات مورد نیاز بستگی به عوامل متعددی از جمله نوع سیستم مورد استفاده، پارامتر‌های لیزر و البته توانایی پویت برای بهسازی و موارد بسیار دیگر دارد.

برای حصول نتیجه مناسب رعایت مراقبت‌های بعد از لیزر مانند پرهیز از نور آفتاب و استفاده از ضد آفتاب مناسب و سایر موارد تجویز شده توسط پزشک ضروری است. در غیر این صورت امکان بروز عوارض بعدی مانند ایجاد تیرگی در محل لیزر وجود دارد.


می پسندم نمی پسندم

شنبه 2 مهر 1401 -19:25 نظرات()
بازدید : 363 | نویسنده : |

این منطقه توریستی در جنوب  خط دریا سرخرود میباشد و آپارتمان های خط دریا اشراف کامل به دشت های زیبا و ساحل سرخرود دارند لذا همین امر باعث رشد چشم گیر آپارتمان سازی در خط دریا سرخرود شده و سازندگان زیادی تمایل به ساخت در این منطقه برند سرخرود دارند.

خط دریا سرخرود متشکل از برج های بلند و ویلا های لوکس شده است و

نه تنها سازندگان بلکه افراد زیادی تمایل به خرید زمین ساحلی در سرخرود املاک جاوید دارند .

حال خط دریا سرخرود به منطقه امن اقتصادی برای سرمایه گذاران و طبیعت دوستان تبدیل شده است.

لذا جهت سرمایه گذاری در این منطقه جهت خرید ویلاساحلی یا آپارتمان ساحلی ، زمین ساحلی و زمین مشارکت نیاز به شناخت هست و در این خصوص میتوان به آژانس های املاک مطمئن و حرفه ای در منطقه سرخرود مراجعه کرد ، بر همین اساس املاک جاوید با مشاورین مجرب و حرفه‌ای خود جهت سرمایه گذاری خرید ملک در محمودآباد و سرخرود آماده ارایه خدمات در جهت خرید فروش ، رهن اجاره و مشارکت در ساخت به سرمایه گذاران  و هموطنان عزیز میباشد.

بد نیست بدانید که خرید برج های ساحلی در سرخرود از سرمایه گذاری های بلند مدت و سودآور می باشد که سرمایه گذاران و ثرتمندان بزرگی را مشتاق به خرید کرده اند . لازم به ذکر است سرخرود به دلیل توریستی بودن و داشتن تمامی تفریحات دریایی ، گردشگری و رستورا ن های فوق العاده لاکچری توریستان و مسافران زیادی را پذیرا است ، از این ارزش تمامی املاک در سرخرود سالیانه در حال افزایش می باشند.


می پسندم نمی پسندم

جمعه 1 مهر 1401 -21:45 نظرات()
بازدید : 350 | نویسنده : |

کسب و کارهای موفق در دنیای امروز، کسب و کارهایی هستند که پروژه‌های کلیدی و مهم مدیریتی را در چارچوب زمان، مشاوره مدیریت ناربن و  کیفیت و هزینه مناسبی پیاده‌سازی نمایند تا بتوانند از نتایج بسیار ارزشمند آن‌ها استفاده کنند. ناربن در طراحی و پیاده‌سازی این پروژه‌ها، توانمندساز کسب و کارها می‌باشد. از میان این پروژه‌ها می‌توان به طراحی ساختار سازمانی، پیاده سازی راهکارهای مدیریت دانش، مدل‌سازی و بازمهندسی و استانداردسازی فرایندهای کسب و کار، تدوین و بازنگری برنامه‌های راهبردی (استراتژیک)، عارضه یابی سازمانی و اندازه‌گیری و بهبود بهره‌وری اشاره نمود. 

امروزه در دنیای پیچیده و پویای رقابت، کسب و کارهایی موفق هستند که از سبد کسب و کاری بهینه شده با بهره گیری از محصولات و خدمات کارآمد برخوردار باشند. در این خصوص، تدوین و بازنگری مدل کسب و کار، تدوین یا بهبود طرح تجاری کسب و کار، تحلیل و بهینه سازی سبد کسب و کار، تحلیل و بهبود سبد محصولات و خدمات و همچنین انجام مطالعات امکانسنجی طرح ها و محصولات و توسعه کسب و کار ناربن از خدمات اصلی قابل ارائه توسط متخصصین این شرکت می باشد.

عارضه یابی ناربن سازمانی روشی مؤثر برای سنجش فاصله بین کارایی یک سازمان در وضعیت فعلی و وضعیت مطلوب، و بررسی چگونگی رسیدن این سازمان به اهداف خود است. پیش از این عارضه یابی به عنوان یک تکنیک و بخشی از فرآیند توسعه سازمانی شناخته می‌شد، اما در سال‌‌های اخیر خودش به عنوان یک روش مهم مورد توجه قرار گرفته است.

اغلب نقطه آغاز این است که آنچه را که در حال حاضر انجام می‌دهید، ثبت کنید. این فرایند با تجزیه و تحلیل سبد محصول ناربن شامل مبنای سطوح مخارج توسعه محصول، که معمولاً توسط برنامه مالی شرکت مشخص می‌شود، آغاز می‌شود.

حاکمیت شرکتی سیستم یا ساختاری از قوانین، رویه‌ها و مقرراتی است که توسط آن‌ها شرکت هدایت و کنترل می‌شود. اساساً، حاکمیت (راهبری) شرکتی منافع ذی‌نفعان یک شرکت را متوازن می‌کند. ذی‌نفعان به افرادی اطلاق می‌شوند که به شرکت علاقه دارند و تحت تأثیر کسب‌وکار قرار می‌گیرند که شامل سهامداران شرکت، کارکنان، مشتریان، تأمین‌کنندگان، تأمین‌کنندگان مالی، دولت و جامعه می‌باشند. هیئت مدیره، حاکمیت شرکتی را مدیریت می‌کند و مسئولیت همه شرایط شرکت را بر عهده دارد.

طرح کسب و کار (که با نام‌های طرح تجاری و بیزینس پلن نیز شناخته می‌شود) سندی تفصیلی است که توضیح می‌دهد چگونه یک کسب و کار، معمولاً یک استارتاپ، اهداف خود را تعیین می‌کند و از چه طریقی به آن‌ها دست‌می‌یابد. به کمک این طرح می‌توان نقشه راه شرکت را از منظرهای بازاریابی، مالی و عملیاتی طرح‌ریزی کرد. شروع فعالیت‌ها بدون طرح کسب وکار معمولا رویکرد مناسبی تلقی نمی‌شود. در واقع، تعداد بسیار کمی از شرکت‌ها می‌توانند بدون یک طرح مدون، فعالیت طولانی مدت داشته باشند. قطعاً ایجاد و پایبندی به یک طرح تجاری خوب مزایای زیادی دارد؛ از جمله این‌که بتوانید بدون صرف هزینه بالا، ایده‌های خود را بررسی کنید و در بدترین حالت در تئوری (نه در عمل)، پیامدهای شکست ایده خود را ببینید.


می پسندم نمی پسندم

جمعه 1 مهر 1401 -19:30 نظرات()
بازدید : 340 | نویسنده : |

درب اتوماتیک شیشه ای یکی از پرکاربرد ترین محصولات درب اتوماتیک محسوب می شود. اجزای مهم تشکیل دهنده ی درب شیشه ای اتوماتیک عبارتند از اپراتور، شیشه سکوریت با ضخامت و رنگ های متفاوت،کاور آلومینیوم یا استیل (نسبت به سلیقه ی کارفرما و نمای ساختمان) و کاور پشت دهنه که خود اپراتور نیز از اجزایی چون موتور، قفل برقی، باتری، استابلایزر یا منبع تغذیه و مرکز کنترل تشکیل شده است. در صورت نیاز به این درها، می توانید هر ساعتی از روز را با ما در تماس باشید.

نیاز به کرکره برقی از انجایی امد که استفاده از کرکره‌های دستی آهنی دشوار بود و در اثر گذشت زمان و قرار گرفتن در معرض باد و باران ظاهر متفاوتی پیدا می‌کردند و نیاز بود که مجددا رنگ‌آمیزی شوند. نسل بعدی کرکره‌ها حفاظ‌های آکاردئونی‌ بودند که به دلیل مراحل ساخت و رنگ‌آمیزی دشوار قیمت بالایی داشتند. همین موضوع نیز باعث به وجود آمدن کرکره‌های برقی شد.

پرده برقی و کرکره برقی جزو مهم ترین کالا های مورد نیاز برای خانه هوشمند یا امروزی شماس چرا که دیگر نیاز نیست برای باز و بسته کردن پرده ها کل دیزاین و دکوراسیون منزل را به هم بزنید. تنها با فشردن یک کلید میتوانید هر زمانی که خواستید پرده را باز و بسته کنید و از نور طبیعی خورشید بهره مند شوید. همچنین شما میتوانید با استفاده از اپلیکیشن های اندروید و ای او اس پرده برقی منزل را کنترل کنید.


می پسندم نمی پسندم

چهار شنبه 30 شهريور 1401 -2:41 نظرات()
بازدید : 365 | نویسنده : |

محمودآباد شهری ساحلی در مجاورت دریا خزر و یکی از مراکز گردشگری ایران است. اقتصاد این شهر از طرق ماهیگیری ، کشاورزی و گردشگری تامین می شود. جاهای دیدنی محمودآباد بسیار زیاد و متنوع هستند.طبیعت زیبا، جنگل‌های بکر، سواحل زیبای و مشهور دریای خزر ، آبشارهای طبیعی، مکان های تفریحی و شهربازی ، جاذبه های تاریخی و… از عوامل جذب مسافر به این شهر هستند. علاوه بر این یکی دیگر‌ از عواملی که موجب پیشرفت و توسعه گردشگری در این شهر شده است وجود فرودگاه نظامی آموزشی نیروی هوایی ارتش است که در این فرودگاه پروازهای تفریحی و آموزشی با هواپیماهای دونفره فوق سبک برای عموم مردم انجام میشود. شهر محمودآباد کجاست؟ اکنون که با شهر ساحلی محمودآباد اشنا شدیم احتمالاً این سوال برای شما پیش می آید که شهر محمودآباد کجاست و چگونه می‌توان خرید زمین در شمال املاک جاوید  را انجام داد؟ محمودآباد یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران و در مجاورت دریای خزز است . این شهر در ارتفاع ۲۲ متر از سطح دریا و در موقعیت جغرافیایی ۵۲ درجه و ۱۶ دقیقه شرقی و ۳۶ درجه و ۳۸ دقیقه شمالی قرار دارد.فاصله شهر محمودآباد شمال تا تهران حدود ۲۰۵ کیلومتر است. بهترین زمان سفر به محمودآباد شهر محمودآباد شمال آب و هوای معتدل و مرطوب دارد. بهترین زمان سفر به این شهر فصول تابستان و بهار است؛ زیرا در این دو فصل دمایی معتدل‌تر نسبت به زمستان و پاییز دارد. البته در پاییز نیز میتوانید در‌ این منطقه سفر کنید و از دیدین طبیعت پاییزی لذت ببرید. البته دریان. فصل هوا کمی سرد است؛ بنابراین اگر تحمل سرما را ندارید از رفت به محمودآباد در فصول سرد خودداری کنید.


می پسندم نمی پسندم

سه شنبه 29 شهريور 1401 -21:51 نظرات()
بازدید : 376 | نویسنده : |

بوستر پمپ دستگاهی است که به منظور افزایش مجموع آب مصرفی و فشار آب ، چند پمپ آب را به صورت موازی به هم کوپل می کنند. به طور کلی تمامی بوستر پمپ های آبرسانی، خانگی و آبیاری برای افزایش فشار سیال در آپارتمان، ساختمان های مسکونی، صنعتی و غیره استفاده می شوند. سیستم این تجهیزات همانند یک کمپرسور گازی است که در آن سیالات متراکم و فشرده می شوند و سیالات با فشار بالا انتقال می یابند. بعضی از پمپ ها باید آب را به ارتفاع بالاتری انتقال دهند به صورتی که به دو مرحله پمپاژ نیاز پیدا می کنند. بوسترپمپ آبرسانی ، گردش آب در سراسر لوله را تامین می کند و فشار آب را نیز ثابت نگه می دارد و لازم نیست از پمپ های خیلی پر قدرت معمولی استفاده کنیم. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) تولید کننده و نماینده فروش انواع پکیج بوستر پمپ در تهران می باشد. برای طراحی و ساخت بوستر پمپ توسط بهترین شرکت سازنده بوستر پمپ و یا خرید، استعلام قیمت و یا مشاهده کاتالوگ انواع بوستر پمپ آبرسانی، آتشنشانی، آبیاری، کشاورزی، خانگی، ساختمان و صنعتی با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

شرکت پمپ آب پنتاکس که یکی از معروف ترین برندهای پمپ در ایران می باشد، همچنین به تولید بوستر پمپ پنتاکس می پردازد. بوستر پمپ پنتاکس یکی از محبوب ترین بوستر پمپ های ایران است که در امکان مختلف مخصوصا در ساختمان های بلند استفاده می شود. پمپ آب پنتاکس شناخته شده ترین و معروف ترین برند در ایران می باشد. بجز پمپ آب، بوستر پمپ پنتاکس نیز در ایران بسیار محبوب است. بوستر پمپ های بوستر پمپ آبرسانی، بوستر پمپ آتشنشانی و آبیاری پنتاکس به دلیل هزینه نگهداری کم و با صرفه بودن، دارای جایگاه مهمی در صنعت بوده و در نتیجه در اکثر مجتمع های مسکونی و مراکز بزرگ تفریحی، اداری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. از اجزاء تشکیل دهنده بوستر پمپ خانگی پنتاکس می توان به الکترو پمپ، فشار سنج، تابلو کنترل، اینورتور و غیره اشاره نمود. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) تولید کننده بوستر پمپ پنتاکس در تهران می باشد. برای خرید بوستر پمپ پنتاکس یا استعلام قیمت از محصولات مختلف پنتاکس مانند بوستر پمپ های آتش نشانی، آبیاری و آبرسانی پنتاکس با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) طبق ضوابط جدید آیین نامه سال 1399 مجموعه پمپ آتش نشانی و بر اساس استانداردهای آن اقدام به طراحی و ساخت بوستر پمپ های تاییدیه آتشنشانی می نماید. این بوستر پمپ های آتشنشانی در سری های مختلف مانند کلاس S1, S2 و S3 ساخته می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آیین نامه مجموعه پمپ های آتش نشانی، PDF زیر را بخوانید. برای خرید بوستر پمپ آتش نشانی یا استعلام قیمت بوسترپمپ تاییدیه آتشنشانی با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

منبع تحت فشار پمپ آب به نام های دیگری نیز شناخته می شود. از جمله آنها منبع انبساط یا مخزن تحت فشار یا منبع دیافراگمی پمپ می باشد. این منابع تحت فشار در رنگ های مختلفی عرضه می گردند. مکانیسم عملکرد مخزن تحت فشار یا منبع دیافراگمی اینطور است که به علت وجود تیوپ منبع تحت فشار، هوا با فشار زیاد در آن ذخیره می شود و آب بواسطه این فشار هوا به داخل لوله ها فرستاده می شود.در این لحظه آبی که با فشار بالا در مخزن تحت فشار قرار دارد به محض اینکه شیر باز شد تخلیه می شود.

از پرکاربردترین سیستم های فیلتر آلودگی های معلق در آب فیلتر های شنی هستند. با استفاده از این فیلترها قادر خواهید بود ذرات معلق موجود در آب به قطر 50 میکرون را حذف نمایید. اما جهت حذف مواد رنگی موجود در آب و ذرات رنگی و طعم آب باید بلافاصله بعد از فیلتر شنی استخر از فیلتر کربنی استفاده شود. دستگاه فیلتر شنی استخر بهترین و رایج ترین انتخاب برای برای شفافیت و تصفیه آب استخر می باشد. در لایه های مختلف فیلتر شنی از سایزهای متفاوت سیلیس استفاده می شود. لایه بالایی آن بین 0.5 تا 1.5 ، لایه میانی بین 1.5 تا 3 و لایه زیرین 5 تا 3 میلیمتر می باشد.یک صفحه جداگانه بنام صفحه نازل نیز در کف نازل فیلتر شنی استخر متصل می شود که کار این صفحه جلوگیری از خروج سیلیس از فیلتر شنی می باشد. معمولا یک سوم فیلتر شنی را جهت معلق بودن املاح پر نمی کنند تا زمان بکواش را بالا ببرند.


می پسندم نمی پسندم

سه شنبه 29 شهريور 1401 -3:18 نظرات()
بازدید : 387 | نویسنده : |

گل هایی که در تاج گل های مراسم ختم و ترحیم استفاده می شود معانی متفاوتی دارد . استفاده درست هر گل در مناسبت های مختلف مثل مراسم ختم و ترحیم و سایر مراسم های مناسبتی بسیار کار مهم و حساسی است. معنی و مفهوم گل ها در همه فرهنگ های سراسر دنیا تقریبا شبیه به هم است و به طور کلی معانی گل ها هر جای دنیا که باشند یک ریشه دارند و معنی خود را حفظ می کنند . گل ها می توانند بیانگر احساسات درونی و حال و روحیات هر شخصی باشند ، در نتیجه انتخاب گل و گل آرایی برای مناسبت های مختلف از جمله مراسم ترحیم و ختم و عزاداری کاری بسیار حساس و مهم است که باید به دست تیم حرفه ای انجام شود. معنی و مفهوم گل های تاج گل ختم در کشور عزیز ما ایران در بین مردم بیشترین گلی که برای این نوع مراسمات ( ترحیم ، عزاداری ، ختم ، چهلم و هفتم و سالگرد ) استفاده می کنند گل زیبا و متنوع گلایل است . در حالی که گل های خیلی متفاتی را با توجه به نوعشان و رنگشان می توان استفاده کرد و هیچ گونه محدودیتی در انتخاب گل و رنگ گل برای مراسم ترحیم وجود ندارد. اما معمولا از رنگ های ملایم و خنثی مانند سفید ، صورتی کمرنگ و لیمویی استفاده می کنند. هر گلی بیانگر و نشان دهنده یک نوع احساس و عواطف مختلف خاص می باشد ، از طرفی رنگ گل ها نیز تاثیر بسیار زیادی در بیان احساسات دارند . ما به شما توصیه می کنیم که قبل از انتخاب گل و سفارش تاج گل ترحیم هانی گل برای مناسب های ختم و ترحیم ، ما با تماس بگیرید و از مشاوره ما استفاده کنید . با کمی تامل و فکر و مشاوره گرفتن حتما به نتیجه ی مثبتی می رسید که چه نوع گلی می تواند بیانگر احساسات شما و متناسب با مراسم شما باشد . "گل گلایل" این گل نماد ماندگار بودن و جاودانگی است به این معنی که همیشه به یاد شخص مورد نظر هستید و فراموشش نمیکنید ، همین طور نماد احساسات عمیق و خالصانه است. از این رو از گل گلایل بیشتر برای عرض تسلیت و مراسمات ترحیم و ختم استفاده می شود که شخص این منظور خود را برساند. تقریبا بیشترین خرید گل که برای مراسمات ختم و عزاداری و ترحیم استفاده میشود همین گل گلایل است که وقتی با آن تاج گل درست میکنند شکوه خاصی دارد.


می پسندم نمی پسندم

شنبه 26 شهريور 1401 -22:0 نظرات()
بازدید : 360 | نویسنده : |

خروپف لرزش کام نرم و به دنبال آن ایجاد صدا به خاطر بسته شدن مجرای تنفسی و مسیر هوا در هنگام خواب می‌گویند.

از نظر آماری بین ۵۰ – ۳۰ % بزرگسالان خروپف می‌کنند. دلایل متعددی برای خروپف شناخته شده است ولی شایع‌ترین علت خروپف مربوط به شلی عضلات گلو بوده که کام نرم و زبان کوچک بیمار درگیر می‌باشند.

ناهنجاریهای آناتومیکی در بینی، انحراف تیغه میانی بینی یا بسته شدن مسیر بینی به علت سرماخوردگی نیز می‌تواند از دیگر عوامل خروپف باشد. گاهی بافت‌های اضافی مثل چربی دور گلو به دلیل چاقی نیز باعث می‌شود فرد خروپف کند.

خوردن داروهایی مثل خواب‌آور یا آنتی هیستامین‌ها یا نوشیدن الکل که باعث شل شدن عضلات این ناحیه می‌گردند از دیگر عوامل خروپف می‌باشند. در اغلب موارد خروپف پدیده‌ای گاه‌گاهی و بی‌خطر است اما خروپف به‌طور دائم می‌تواند مشکلات جدی به همراه داشته باشد.

خروپف یکی از شناخته شده‌ترین علائم بیماری تنگی نفس حین خواب (آپنه خواب) می‌باشد. قطع تنفس هنگام خواب معمولا ۱۰ تا ۳۰ ثانیه طول می‌کشد. فرد با احساس خفگی از خواب می‌پرد و گاهی اوقات طولانی‌تر از این بوده و فرد از آن مطلع نمی‌گردد. آپنه‌ها باعث می‌شوند فرد خواب خوب در طول شب نداشته باشد و در طول روز خواب‌آلود بوده و این حالت ممکن است به حوادث غیرقابل جبرانی مثل تصادف و … منجر شود.

همچنین احتمال ابتلا به فشار خون بالا و ره دنبال آن سکته قلبی، نارسایی قلبی و سکته مغزی در افراد مبتلا به آپنه خواب بیشتر می‌باشد.

درمان خروپف با لیزر دکتر غلامی از جدیدترین روش درمان خروپف می‌باشد. در این روش لیزر موجب سفتی و کوچک شدن زبان کوچک و کام نرم و به دنبال آن باز شدن مجرابی تنفسی و قطع خروپف می‌گردد. بر خلاف جراحی این درمان سرپایی بوده و بدون درد می‌باشد. کبودی، ورم و خونریزی به همراه ندارد. این روش کاملا غیرتهاجمی بوده و حتی نیاز به بی‌حسی هم ندارد. بر اساس آمار درمان موفقیت‌آمیزی بوده و اثرات بلندمدتی دارد. تاکنون هیچ عارضه جانبی برای این درمان شناخته نشده است. پر واضح است که نحوه‌ی استفاده از دستگاه و تنظیم دستگاه باید صحیح بوده و توسط افراد متخصص صورت گیرد.


می پسندم نمی پسندم

جمعه 25 شهريور 1401 -22:18 نظرات()
بازدید : 361 | نویسنده : |

باید خدمت شما عرض کنم بله اگه شما کمی دست به آچار هستید اصلا کار سختی نیست. باید کمی حوصله به خرج بدهید.  برای بیشتر باتری های داخلی در صفحه محصول، آموزش تعویض هم برای شما قرار داده شده است.
 فقط باید توجه داشته باید. برای تعویض باتری حتما از باتری ارجینال ( اصلی ) استفاده کنید. باتری های کپی ویا فیک علاوه بر عمر کوتاه تر اسیب جدب به گوشی شما وارد می کند.


برای خرید باتری هواوی اصلی چطور می توان اطمینان کرد؟


صنعت باتری جزو صنایع بسیار تخصصی می باشد. متاسفانه بسیار از فروشگاه های اینترنتی تجربه در این زمینه ندارند. ولی اقدام به فروش باتری می کنند و همه هم اعلام می کنند.  باتری اصلی و همین موضوع باعث اولین سردرگمی خریدارن می شود.  باید خاطر نشان کنیم که ما سال ها است که به صورت تخصصی در زمینه باتری موبایل فعالیت می کنیم.  شاید همین فعالیت در زمینه باتری به صورت تخصصی باعث محروم شدن از مزیت های دیگر فروش اینترنتی ما شده است. 
شاید ما تنها فروشگاه در زمینه باتری های موبایل و تبلت در ایران هستیم که  به طور مستقیم از مبدا باتری های ارجینال وارد می کنیم.

آیا باتری خریداری شده را خودتان تعویض می کنید ؟


ما سال ها به صورت تخصصی در زمینه باتری فعال  هستیم .شما می توانید با خرید باتری الجی اصلی هر جا که دوست دارید. اقدام به تعویض باتری کنید. یا شاید هم بخواهید که شخصا باتری هواوی خریداری شده را تعویض کنید.
متاسفانه برخی از فروشگاه با گرفتن هزینه هنگفت برای تعویض باتری. و اجبار تعویض آن توسط خودشان باعث بالا رفتن هزینه برای مصرف کننده خواهند شد.


سوالی که برای خیلی از افراد پیش می آید این است؟ آیا باتری های هواوی ساخت کمپانی هواوی هستند ؟


برای پاسخ به این سوال خدمت شما عزیزان باید عرض کنم. هیچ کمپانی تولید کننده گوشی موبایل و تبلت باتری موبایل را تولید نمی کند. اکثرا شرکت ها و کمپانی بزرگ چینی برای برند ها تولید کننده موبایل باتری تولید می کنند.
 تعداد تولید کنند گان باتری در چین بسیار زیاد هست با تنوع کیفیت و قیمت های متفاوت . ما درپس از سال ها فعالیت  توانسته ایم با بزرگترین کمپانی های تولید کننده باتری ارتباط برقرار کرده و بتوانیم محصولات با کیفیت از بزرگترین کمپانی های چینی تهیه  کنیم.

https://b2n.ir/h72575


می پسندم نمی پسندم

چهار شنبه 23 شهريور 1401 -23:30 نظرات()
بازدید : 393 | نویسنده : |

طراحی سایت تهران شرکت طراحی سایت تهران با بهره گیری از متد پیشرفته فناوری و سطح علمی پرسنل خود با توجه به نیاز کارفرما، با افتخار اقدام به طراحی سایت پتلفرم حافظ شما می کند. ظاهری شکیل ، امنیت بالا ، سرعت مناسب ، مدیریت داینامیک ، طراحی وب سایت ریسپانسیو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو از اولویت های مهم یک طراحی سایت حرفه ای می باشد. شرکت طراحی سایت وب پردازان تهران در این مدت به سبب دلگرمی حضور شما موفق به کسب افتخارات گسترده از جمله تندیس وب برتر ، دریافت لایتک رسمی دانشگاه صنعتی شریف و کسب سپاس نامه از مدیریت ارزشیابی شرکت ها گردیده است

اصلی ترین و عمده ترین تخصص شرکت طراحی سایت تهران ، طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی با گرافیکی چشم نواز، قیمتی مناسب، عملکردی عالی، امنیتی بالا ، طراحی ریسپانسیو و واکنش گرا و پشتیبانی مناسب می باشد.


می پسندم نمی پسندم

سه شنبه 22 شهريور 1401 -16:28 نظرات()
صفحات سایت
تعداد صفحات : 36